🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق

(ثبت: 251082) شهریور 21, 1401 
ای عشق

 

عمری است که سرگشته و مجنون تو هستم
ای عشق! بلا دیده ی دلخون تو هستم

هر چند که از دام توام نیست رهایی
حرف از گله ای نیست که ممنون تو هستم

ققنوسم و در بستر خاکستر دیروز
آتش به دل از جلوه ی اکنون تو هستم

در هر قدم از عمر که افسانه ی تلخی است
دلبسته ی شیرینی افسون تو هستم

دشمن اگرم تشنه ی خونست غمی نیست
آماده ی انجام شبیخون تو هستم

از شیر قضا و قدرم نیست هراسی
تا آهوی سرگشته ی هامون تو هستم

گاهی به عبادتگه و گاهی به خرابات
هر جا که روم تابع قانون تو هستم

اضلاع وجودم همه فریاد بر آرند
چون دایره در مرکز کانون تو هستم

شاعر شده ام تا که بگویم همگان را
بیت الغزل دفتر مضمون تو هستم.

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1401

    دشمن اگرم تشنه ی خونست غمی نیست
    آماده ی انجام شبیخون تو هستم

    از شیر قضا و قدرم نیست هراسی
    تا آهوی سرگشته ی هامون تو هستم

    سلام بر ملک الشعرای پاک و برترین شاعر سرزمینم
    حضرت استاد عباس خوش عمل کاشانی
    چه عاشقانه ی زیبایی
    دلبری می کند
    وجد آفرین است
    قند و عسل است
    دلچسب و دلرباست

    درودها

    در پناه خدا 🌿❤️❤️👏👏👏👏👌❤️❤️🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1401

    درود بر استاد خوش عمل کاشانی ارجمند زیبایی قلمتان ستودنی است در پناه عشق خدا از هر گزندی در امان باشیید 👏👏👏🌿💐💐💐

  3. سیاوش آزاد

    شهریور 21, 1401

    سلام بر استاد کاشانی
    طیب الله درود برین غزل نغز و پرمغز
    زنده باشید
    اضلاع وجودم همه فریاد بر آرند
    چون دایره در مرکز کانون تو هستم

  4. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 21, 1401

    دشمن اگرم تشنه ی خونست غمی نیست
    درود بر شما
    لذت بردم 🌺
    همیشه شاد و سلامت باشید

  5. علی معصومی

    شهریور 22, 1401

    بگذار ببینی که چه امد به سر من
    دلداده و دلبسته و داغون تو هستم

    تو ناب ترین مصرع اشعار قشنگی
    یک عمر تبآلوده و افسون تو هستم

    🔶️ درودها بر شما

    جناب استاد خوش عمل نازنین
    🔷️من به زیبایی اشعار تو، ایمان دارم

    • عباس خوش عمل کاشانی

      شهریور 22, 1401

      درود دوست شاعرم.مایه ی افتخار و خرسندی من است که دوستی چون شما دارم

  6. امیر وحدتی "یگانه"

    شهریور 22, 1401

    بداهه ای تقدیم حضورتان:
    “عباس” ایا ” خوش عمل” از خطه “کاشان”
    با یک نگهم واله و مفتون تو هستم
    حالا که زده مهر تو ام ریشه بجانم
    بنما نظری حال که مجنون تو هستم🌼
    جناب خوش عمل کاشانی، در وصف عشق سنگ تمام گذاشتید. دستمریزاد.
    🌱🌱🌱🍎🌱🌱🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا