🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر بداهه

(ثبت: 250802) شهریور 14, 1401 

 

گـرمای خنده های تـو در آفتاب نیست
تا با تـو ام نـیازِ شـبـم ماهـتاب نیست

از کـوچـه رد شـدی و زمستان بهار شد
مانند عطـر ناب تو حـتی گـلاب نیست

خوشرنگیِ لبان‌ِ تو شد حسـرتِ تَمشک
مستی‌ِ این‌ دو در قدح‌ِ پُر شراب نیست

بیدار و خواب‌ دل‌ شده‌ در بندَت‌ای‌پری
صیدی‌ چنین‌ اسیر‌ به‌چنگ‌عقاب نیست

دردل‌حوائجیست‌که‌سخت‌است‌گفتنش
جانم ، سکوت‌کردن‌ِمن‌بی‌حساب‌نیست

ای عـشق ای بـهـانــه زیـبای زندگـی
وقتی‌ که‌در خیال‌ منی‌ اضطراب نیست

می خواستـم بـداهـه سـرایی کنم ولی
این واژه‌ها برای‌ تو با آب‌ و تاب نیست

چـشمانِ تـو مطالعِ صـد ها قصیده اند
شعرِ بداهه درخورِ مضمون‌ِ ناب نیست

امیر بهنام ۱۴۰۱/۶/۱۳

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 14, 1401

    در دل‌ حوائجیست‌ که‌ سخت‌ است‌ گفتنش
    جانم ، سکوت‌کردن‌ِ من‌ بی‌حساب‌ نیست

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • امیر بهنام گل

      شهریور 14, 1401

      درود بانو ایران پور ارجمند، سپاس لطف دارید💐💐💐💐🙏☺️

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 14, 1401

    ای عشق ای بهانه ی زیبای زندگی
    وقتی که درخیال منی اضطراب نیست
    احسنت بر امیر بهنام ارجمند
    👏👏🌺🌺👏👏💐💐

    • امیر بهنام گل

      شهریور 14, 1401

      درود، سپاسگزارم، لطف دارید ☺️🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا