🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای نشسته در نگاهم ناگهان

(ثبت: 248150) خرداد 9, 1401 
ای نشسته در نگاهم ناگهان

 

دوست دارم آتش عشق تو را
کی کند این شعله خاکستر مرا؟

ای نشسته در نگاهم ناگهان
چشم هایت می کشد آخر مرا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 9, 1401

    سلام و درود و ارادت

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام بر حضرت دوست

      سپاس از مهر نگاهت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 9, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام نورچشمم

      سپاس از حصگضور بسیار گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. صفا یغمایی

    خرداد 9, 1401

    درود استاد
    زیبا بود
    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام و درود به دوست گزانمهرم جناب یغنایی عزیز

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. درود
    عالی است
    🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام استاد گرانقدرم
      ریزه خوار سفره دانش شما و شاگردتان درس پس می دهد
      خدا سایه ی مهر شما بزرگان شعر و ادب را بر سرمان مستدام گرداند.
      سپاس از مهر نگاهتان
      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. سلام بر طارق عزیز
    چشمایت میکشد آخر مرا
    زیبا بود موفق باشی و پیروز

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌷🌿

  6. علی معصومی

    خرداد 9, 1401

    درودها
    حضرت استاد نازنین
    🍃🌺🍃🌺🍃

    • طارق خراسانی

      خرداد 9, 1401

      سلام و بس درود بر حضرت استاد معصومی عزیز

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا