🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای همیشه زلال

(ثبت: 235766) بهمن 10, 1399 

– ای همیشه زلال:

تو،،،
— نم نمای بارانی
( ای همیشه زلال!)
و من‌،
— تشنه،
–ملتهب!

سرریزِ من باش
با ادامه ای جاودانه
از هبوطی مبارک !

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 10, 1399

    🏵🌹🏵🌹🏵🌹🏵

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 10, 1399

    سلام و درود بر شاعر زیبانویس و زیبا اندیش
    لذت بردم
    درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 11, 1399

    درود بر شما🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا