🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای پرستو 2

(ثبت: 4592) مرداد 18, 1396 

ای پرستو   2

 

.

تو ، به بال فرصت آزادگی خرسندهستی

من عجب دارم چرادرواحه ی درماندگی پابندهستی

.

درمیان کشتگاه ورد وجادو

حس و حالی هاج و واج

واژه هایش سر سپرده د ا ئماً   در بند تهمت یا فریب

لهجه ها سر گیجه آور

جمله هایش کلهم

یاوه های بی سرو دم

لحظه از دوزخ اما زجر تر

زندگانی مرگ تر از حال وروز مردگان

.

ای پرستو

ازمیان کشتگاه ورد وجادو

زود برگردو  برو