🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازهم جستم پری را در کویر

(ثبت: 268) آذر 1, 1394 

هفته بسیج را به رهبرم و به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تمامی مرم ایران تبریک عرض می کنم

بازهم جُستم پَری را در کویر
استخوان کفتری را در کویر
باز دیدم پاره ی پیرا هنی
لا له های پر پری را در کویر
بازهم دیدم نشان عاشقی
حلقه ی انگشتری را در کویر
دیده ام سرو به خون خوابیده ای
افسر بی لشکری را در کویر
باز فهمیدم صدای ناله ای
دیده ام چشم تری را در کویر
سبز دیدم در میان آتش است
نخل انسان مظهری را در کویر
دشمن از وحشت به آتش می کشد
سنگر خاکستری را در کویر
با د دیدم می بَرد بر آسمان
پاره های دفتری را در کویر
دیده ام برسینه های عاشقان
تکه های خنجری را در کویر
باز می گردم در این شن های داغ
تابیابم گوهری را در کویر

می وزد بوی بهاری در کویر
بوی آوای هزاری در کویر
بر سر هر لا له ای نی نامه ای
تاسحر می خواند یاری در کویر
ناله ی مرغی به گوشم می رسد
از ورای لا له زاری در کویر
می رسد از پشت شنهای روان
ناله ی سرد شکاری در کویر
دیده ام بر ریگ های داغ دشت
مردن آیینه داری در کویر
باز دیدم چشم نر گس های خواب
شعله می زد چون شراری در کویر
باز دستی باز پایی باز سر
باز چشمان خماری در کویر
قطعه قطعه ذره ذره زیر خاک
جسم پاک سر به داری در کویر
آه دیدم می رود با تند باد
تار گیسوی نگاری در کویر
دیده ام شب در بلندای افق
نور سبز آشکاری در کویر
می رسد روزی سواری سبز پوش
تا بگیرد ذوالفقاری در کویر

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 2, 1394

    زیبا سرودید

    مانا باشید و موفق

  2. نگار حسن زاده

    آذر 2, 1394

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم

    بسیار بسیار زیبا و جذاب بود

    درود بر شما

  3. سوگند صفا

    آذر 2, 1394

    سلام و عرض ادب…

    بسیار زیبا و قابل تامل…

    مانند همیشه..

    برقرار باشید

    در پناه حق

  4. سلام وصد سلام .حال کردم به مولا در کویر

    زنده باشید وبر شما بزرگوار هم مبارکها وتبریکها

  5. پویا نبی زاده

    آذر 2, 1394

    سلام استاد گرامی اندیشه

    خیلی زیبا بود شعر بلند بالایتان

    سپاس

  6. عسل رادمنش

    آذر 3, 1394

    بسیار عالی

    موفق باشید

  7. جابر ترمک

    آذر 3, 1394

    درود و عرض ادب استاد 

    بسیار زیباست 

  8. سلام

    درود استاد عزیزم. بینظیر مثل همیشه 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا