🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز بازو شکسته

(ثبت: 5917) اردیبهشت 8, 1397 

 

 بازِ بازو شکسته ام کردی

سخت نا کارو خسته ام کردی

 ای سر بی خیال و سر گردان

  صورت نا خجسته ام کردی

 کند ذهنی، چه کارها که نکرد!

  با نخ خویش بسته ام کردی

 هر چه طوفان کنی سزاوارست  

  ابرِ از هم گسسته ام کردی

  به سکوتم  کشیده ای، فریاد

  که چه راحت نشسته ام کردی

 مشتری های من همه رفتند

 تاجر ورشکسته ام کردی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):