🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بال‌های زندگی

(ثبت: 235031) دی 10, 1399 
بال‌های زندگی

 

بیاد بیاور مربعِ دلم را

تو آنجا بودی

بال‌های مرا دیدی

پرواز مرا دیدی

تو آنجا هستی

باور کن هنوز هستی‌‌‌…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا