🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باور سرخ

(ثبت: 262159) تیر 30, 1402 

 

اهتزاز بلند
همیشه !
از آن باور سرخ سر آمد توست
ای صبح راستین
ای شفق درست از روز نخست

 

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 30, 1402

    سلام
    مشتاق دیدارتان بودم حضرت دوست

  2. طارق خراسانی

    تیر 30, 1402

    سلام استاد

    با کوتاهی به بلندای ابدیت خوش آمدید

    در پناه خدا🌱🖤🖤🖤🌱

  3. علی معصومی

    تیر 30, 1402

    درود
    بیرقنشان قافله
    خورشید سرخگون
    از مشرق دوباره
    با سر
    دمیده است

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    اجرتان با امام حسین
    و دعوتید به کارگاه حسینیه ی مجازی
    (بالای سایت)

  5. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین ❤️🙏

  6. طلعت خیاط پیشه

    تیر 30, 1402

    درود برشما
    😔 💐🌿🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا