🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باور!

(ثبت: 224664) فروردین 23, 1399 

 

باور کن
تا تو محافظت کنی
از عشق و دوست داشتنمان
سرچشمه ی اشعارم
معبدگاه چشمان توست!

به وقت 1398.03.26

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    سلام آقای نعمت پور
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر🙏💐

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 29, 1399

      درود بر شما
      خوش اومدید خرسند و خوشحالم کردید
      از همراهی تون بسیار ممنونم .
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا