🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برق نگاه

(ثبت: 1359) اردیبهشت 12, 1395 

خواندم به تمام گل شعرم هنرت را

فهمیده ام اندیشه ی نازک نگرت را

درانجمن سبزه که موسیقی آب است

افسرده نخوانم غزل مختصرت را

بی تابش روی تو نماند اثر رنگ

ازصورت ما دور مگردان نظرت را

اصحاب هنر سیرگر باغ تو باشند

بگذار ببوسم لب گلبرگ ترت را

هستم به بهار گل لبخند تو محتاج

دریاب کمی خستگی بی سحرت را

نظم و غزل و نثر و نوشتن همه حرفست

باید توبه دلها بگذاری اثرت را

امشب به غزل خانه بنوشم غزل ناب

فردا به سفر نامه بخوانم سفرت را

گر برق نگاه تو مرا شعله بهم ریخت

با شمع به چالش بکشانم قمرت را