🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برنگ نبض

(ثبت: 240355) تیر 15, 1400 
برنگ نبض

 

روی رویای قلم
می دوم
جاری می شوم در رگ روز
جنبش سرخ نبضم
به هر نفس

✍# اکبر رشنو
چکاد

 

 

 

نظرها 10 
  1. فریبا نوری

    تیر 15, 1400

    جنبش سرخ نبضم
    به هر نفس

    درودها استاد گرانقدرم

    روز قلم بر شما استاد ارجمند صاحبقلم بسیار مبارک

    سایه سبز تان بر سر ادبیات این مرز و بوم مستدام

    🌷🌷🌷🌷🍃🍃🍃🍃

    • اکبر رشنو

      تیر 15, 1400

      درودها بسیار بانو ی گران ارج از حضور ارزنده و ارزشمدارتون🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  2. محمد یزدانی

    تیر 15, 1400

    سلام و احترام
    استاد گرانقدر
    بسیارها لذت و بهره بردم
    روز قلم
    برشما شاعراندیشمندمبارک

    • اکبر رشنو

      تیر 15, 1400

      دوست عزیزم

      حضور ارزشمندتون را سپاس

      سلامت و سبز باشید 🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    تیر 15, 1400

    سلام و درود
    بر حضرت رشنو
    بسیار زیباست

    می توان به معجز قلم
    کویر را گلستان،
    تالاب ها، دریاچه های خشک شده را دریا
    و درختان سوخته را
    دوباره زنده کرد
    تنها کافی ست
    قلم،
    گرمای دستان مهربانت را لمس کند

    روز قلم مبارک🌺

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      تیر 17, 1400

      درود بر شما استاد عزیز

      سپاس از حضورتون

      سلامت وتندرستباشید بهمهر

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  4. مهدی محمدی

    تیر 16, 1400

    سلام و درود استاد رشنو عزیز و گرامی
    روز قلم بر شما مبارک 🌺

    • اکبر رشنو

      تیر 17, 1400

      درود بر جناب محمدی عزیز

      ممنون که خواندید

      سلامت باشید🌺🌺🌺

  5. نسرین حسینی

    تیر 20, 1400

    کوتاهی نغز استاد گرامی

    قلمتون مانا 🌺🌺

  6. شیدا شهبازی

    شهریور 16, 1400

    شعری بسرا
    نگذار
    سکوتم بچکد از لب
    بگذار رقصی بزند
    آن قلم
    پر تب و تاب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا