🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد به من

(ثبت: 226902) خرداد 15, 1399 
برگرد به من

 

خیال نبودت
مرا می برد سمت وقت های بارانی
وقت های مهم زندگانی
وقت هایی که در سکوت، رفتنت را می بینم
سکوتی که حک می کند نقش تو را
در ذهن و دیوارهای انقلابی دلم

و تو
– و آه به تو –
که چه خوب سوزاندی دلم را
و چه خوب حبس کردی تمام عمرم را، در تُنگ بلورِ دوست داشتنت

و چه عجیب است
که هنوز
وسوسه ی نگاهت، چنگ می زند وجودم را

آه که این وجود، خسته است
بیا
و واژه های مُرده ی گلویم را
چال کن زیر جدول های متروکه ی غم
و باور کن
هنوز که هنوز است
دوستت دارم…

محمدرضانعمت پور
30 اردیبهشت 1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا