🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد

(ثبت: 4780) شهریور 22, 1396 

     رفتی دل ِ من خسته ز غم ها شده برگرد

     در  باور  ِ من  ولوله  بر پا   شده  بر گرد

     گفتی که  شبی  بار  ِ سفر  بسته  می آیی

     تصویر  ِ تو   در آینه  پیدا  شده   برگرد

     ابری  شده  هر خاطره ای در دل  ِ تنگم

     تکرار  ِزمان  سایه ی  فردا شده  برگرد

     میگیره  نفس در  نفسم  وقت   ِ جدایی

     بر لب همه دم ذکرِ خدایا  شده بر گرد

     دارد دل ِمن  بغض ِنگاهی که  بدر ماند

     بی حوصله دل از من واز ما شده برگرد

     سجاّده ی   چشمان    ِ مرا   پا  نگذاری

     آتشکده  این دیده ی دریا شده برگرد

     هرگز  نپذیرد   دل  ِ من  رسم  ِجدایی

     دنیای  طلا  غرق  ِ معمّا   شده  بر گرد

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها
  1. شهریور 23, 1396

  2. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 25, 1396

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 25, 1396

    درود بر استاد گرامی بان خیاط پیشه ی ارجمند

    عالی سرودید

  4. علیرضا حکیم

    شهریور 25, 1396

    درود بانو

    زیبا سرودید

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا