🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگی که به پاییز تو دل داد، طلایی‌ست

(ثبت: 234473) آذر 22, 1399 
برگی که به پاییز تو دل داد، طلایی‌ست

 

تا پرچم من عشق و مرام تو خدایی‌ست
تسلیم نگاه تو شدن عینِ رهــــايى‌ست

عشق است که با تلخی هر واژه عسل ساخت
بر ساحتِ هر درد، به نام تو دوایــــى‌ست

ایمان به تو يعنى گذر از پيــــرهنِ سبز
برگى كه به پاييز تو دل داد طلايی‌ست

با هر غزلی نبض تو زد در رگ شعــــــرم
هر واژه ى من هجّىِ نامى دو هجایی‌ست

بگذار در آغــــــــــوش تو یک شب بدرخشم
اين شب پره ى گمشده عمريست هوايی‌ست

دل را که به دریا بزنی، مــــــوج نشینی
دریا پیِ این نیست که اصلِ تو کجایی‌ست!

همصحبتِ امواج، چه كارش به سواحل؟
ما را افقِ دلهره، مقصود نهايـــــى‌ست…

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 22, 1399

    ایمان به تو يعنى گذر از پيــــرهنِ سبز
    برگى كه به پاييز تو دل داد طلايی‌ست

    سلام و درود بر غزل عزیز

    همیشه در اوج
    همیشه محبوب دل ها
    همیشه شاعر بی نظیر دوران هایی

    در پناه خدا شاد زی

    🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. رضا

    آذر 22, 1399

    ایمان به تو يعنى گذر از پيــــرهنِ سبز
    برگى كه به پاييز تو دل داد طلايی‌ست

    سلام و عرض ادب

    بسیار زیبا دست مریزاد بانو آرامش ارجمند 🌺🌺🌺

    • رضا محمدصالحی

      آذر 22, 1399

      با احترام دوباره ، ظاهرا باز هم بدون ورود به سایت پیام گذاشتم
      🌺🌺

  3. جواد مهدی پور

    آذر 22, 1399

    در فصل بهاران گذران فصل خزان را
    تا قافله ی عمر ، فرا سوی رهایی ست

    بی تابم از آن لحظه که تقدیر رقم زد
    این حکم که بین من و تو فصل جدایی ست

    بداهه ای تقدیمتان

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدر بانو آرامش

    زیبا ست

    پاییزیه ی دل انگیز ست این اثر فاخرتان

    همیشه در اوج معنا می سرایید

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏❤️🙏💐

  4. حسین شیرکوند

    آذر 23, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  5. رسول رشیدی راد

    آذر 24, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌿🌿🌿💐💐💐💐

  6. مدینه ترکاشوند

    آذر 24, 1399

    سلام ودرود برشما
    استاد زیبا نویس
    وزیبا اندیش
    بسیارزیبا
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا