🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر خیز از این خواب گران، وقت گران است

(ثبت: 2075) مرداد 5, 1395 

 

بر خیز از این خواب گران، وقت گران است

دشمن به کمین مانده و خشنود از آن است

ای خفته بپاخیر، که عفریت جهانخوار

دیری ست که بیدار و ستاننده ی جان است

از دشمن ظاهر شده ام نیست هراسی

بیمِ من از این فتنه ی اشرارِ نهان است

یک قوم ، چو حیوان پی آب و علفی چند

توفیق تو گویی همه با حزبِ خران است؟

نی نی به خدا، دوره ی این درد سرآید

«چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است»

امروز بنوشند اگر خون جوانان

فرداست که فرصت همه با نسلِ جوان است

گلبانگِ نجات است تو را چامه ی طارق

در بسترِ  اندیشه روان است، روان است…