🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 216690) آبان 18, 1398 

غمگینم
اما عکس هایم، هنوز لبخند میزنند…
و این شعر
سندی است از دلتنگی هایم
در این شب های بی پایان
ماه من!
بانوی مهربانم
تو را با تمام خویش،
دوست دارم
تو تنها مضمونِ
عاشقانه های جهان هستی
ای دلیل بهارهای هر ساله
ای سبزِ پر طراوت
ای آب، آفتاب، ای خاک!
زندگی،
لای انگشت هایِ تو پیچیده
و پرندگان عاشق،
بر شانه های تو آواز میخوانند
اما افسوس
اینجا،
هیچ چیز از آن من نیست
جز نبودنت!
حیف دلتنگی زبان ندارد
تا بگوید تو را،
دوری ات چه ها بر سرم آورده
و کاش تو شاعر بودی
شعر می خواندی!
میدانی؟
شعر به قافیه نیست
بغض است انباشه،
درون گلو!

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 18, 1398

    زیباست و حزین
    درودها جناب فلاحی گرامی قدر🌺

    • سعید فلاحی

      آبان 19, 1398

      درود

      سپاسگذارم

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏

  2. آرمان مرادی

    آبان 18, 1398

    درودها👏👏👏👏🍃🍃❤️❤️

    • سعید فلاحی

      آبان 19, 1398

      سپاستان

      🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

  3. مينا امينی

    آبان 18, 1398

    ” هیچ چیز از آن من نیست

    جز نبودنت! ”

    سپاس از اشتراک گذاری آقای فلاحی
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سعید فلاحی

      آبان 19, 1398

      درودتان

      ممنون از شما

      🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  4. عالی است
    دلمریزاد اسناد فلاحی عزیز

    • سعید فلاحی

      آبان 19, 1398

      درود استتد زمانیان

      ممنون از شما
      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا