🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 14 
  1. دکتر رجب توحیدیان

    اردیبهشت 16, 1395

    با سلام و عرض ادب و ارادت خالصانه محضر شاعره گرانقدر و بانوی فهیم و فرهیخته و اندیشمند، سرکار خانم نوری بزرگوار و نازنین.دلنوشته دلنشینتان در نهایت ایجاز و اختصار دریایی از گوهر معانی ارزشمند را در صدف الفاظ جای داده است. موفقیت روز افزون شما بانوی گرامی را از جان و دل از درگاه حق خواهانم. ارادتمندتان: توحیدیان- سلماس

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 18, 1395

      سلام و عرض ادب…

      هوایی می شوم

      هوایی میدان آزادی

      وقتی پستچی

      تکه ای از آسمان تو را

      به اینجا می رساند

      بسیار ممنونم. با خواندن پیامتان بوی وطن آمد….

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 16, 1395

    مرحبا آرزوی عزیز 

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1395

    جنگ

    بهانه خوبی بود

    برای تفنگها

    آواز بخوانند و شراب بنوشند..

    .

    .

    .

    .

    تا دیوانگی کنند

    بسیار زیبا و  ارزشمند است…

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………………

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 18, 1395

      سپاس استاد

      عرض ادب و ارادت

  4. سید جواد جزایری

    اردیبهشت 17, 1395

    سلام خانم نوری

    کارتان ستودنی ست

    عالی بود لذت بردم

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 18, 1395

      سلام. بسیار ممنونم شاعر ارجمند

  5. علی اصغر اقتداری

    اردیبهشت 17, 1395

    درود بر شما

    بسیار دلچسب بود

    کوتاه وعمیق

  6. محمدرضا لطفی

    اردیبهشت 17, 1395

    عجب نگاه تازه و بکری

    عجب فکری

  7. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 18, 1395

    سلام نازنین آرزوی عزیز

    بسیار عالی بود

    لذت بردم

    درود بر شما

  8. خانم متین رجبی

    اردیبهشت 19, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا