🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به حال و روز شما روزگار می خندد

(ثبت: 258648) فروردین 30, 1402 

 

گرفته دخترکی بی گناه را در چنگ
دریده سینه ی او، بیقرار می خندد!

به روزگار ستمدیدگان چه می خندید؟!
به حال و روز شما روزگار می خندد…

پ. ن
*به یاد نیکا شاکرمی که سینه اش را شکافته بودند

*تحت تاثیر شعر زیبای آقای منصور فرزادی
همیشه سنگ مقاوم به شیشه میخندد
همیشه صخره ی آهن به تیشه میخندد

 

 

 

نظرها 12 
  1. معین حجت

    فروردین 30, 1402

    سلام و عرض ارادت…
    بارها شاهد بوده ام که استاد طارق رسالت شاعری را به خوبی بجا آورده اند…
    درود بر شما …👏👏👏

    • طارق خراسانی

      فروردین 30, 1402

      سلام حضرت استاد حجت گرامی

      سپاس، از لطف و حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 30, 1402

    بسیار زیبا سرودید استاد مهربان

    • طارق خراسانی

      فروردین 30, 1402

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  3. برهان جاوید

    فروردین 30, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    زیباست و ارزشمند

    بر صورت برگ جای شلاق شماست
    هر فصل تگرگ حاصل داغ شماست
    مرگ است نشسته روی هر شاخه گلی
    این غنچه ی پرپر شده از باغ شماست

    پاینده باشید
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 30, 1402

      سلام برهان عزیز

      ابیات زیبایی ست

      درودت

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  4. محمدعلی رضاپور

    فروردین 30, 1402

    سلام و درود و خدا قوت استاد گرانقدرم ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 30, 1402

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🌹🙏🌹🌱

  5. منصور فرزادی

    فروردین 31, 1402

    درود استاد خراسانی بزرگوار
    بسیار سپاسگزارم از شاگردنوازی و توجه تان به این سروده . ارزش این نوشته ی من با توجه و عنایت ِ شما شاعر و استاد گرانقدر بیش از پیش شد
    شعر شما بی نهایت زیبا و اندیشمندانه ست و نگاه هنرمندانه ی شما در این شعر از نوشته ی خودم به مراتب زیباتر و ماندگارتر است
    تشکر و سپاس از لطفتان و شعر پاک و دلنشینتان با آرزوی بهترین موفق و موید باشید
    امیدوارم همیشه از هنر و اندیشه شما شاعر فرهیخته و بزرگوار بیاموزم🙏🙏🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 31, 1402

      باید برای ناب سرودن از این به بعد
      شعر تو‌ را بخوانم و‌ آن را زِ بَر کنم

      سلام منصور عزیزم
      در شعر قبلی ام بیت بالا آمده است و یک واقعیت است کسانی که می خواهند خوب بسرایند باید شعر های خوب را زیاد بخوانند.
      شعر شما بسیار زیبا و تاثیر گذار بود و بنده از آن سود بردم.
      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌱🙏🌹♥️🌱

  6. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 31, 1402

    استاد ارجمند جناب طارق
    تمام آثار شما از یک احساس تاثیر گزار بر خوردار است واین بهترین هدیه ای است که یک شاعر باشتراک می گذارد.درود ها بر شما
    در پناه خدا پاینده باشید
    👏🌺👏🌸👏🌺👏🌸💐🌿🍃

  7. مهدی سیدحسینی

    فروردین 31, 1402

    درودی دیگر
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا