🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به دام افتاده ی عشقت منم…

(ثبت: 244487) دی 25, 1400 
به دام افتاده ی عشقت منم…

 

تماشایی ست چشمت مثل چشم مست آهوها
به دام افتاده ی عشقت منم در این هیاهو‌‌ها

تو باشی دیدنی تر می شود در چشم مشتاقم
شکوه بی نظیر و نابِ پرواز پرستوها

به بالای تو نازم، سروها پیش تو کوتاهند
مسلمان می شوند آخر به اسلام تو هندوها

نگاهت آتشی بر جان من انداخت آن دم که
فضای خانه ام آکنده بود از عطر شب بوها

قسم خوردم بمانم پای عشقت نازنین یارم
بخوانم از تو هم آواز با آوای تیهوها

منم بیمار عشق، اما طبیبان خوب میدانند
تو تنها مرهم درد منی از بین داروها

به جرم عشق اگر روزی مرا بردار آویزند
پس از مردن مرا بسپار بر دامان حق جوها…

معصومه بیرانوند

 

 

 

 

نظرها 22 
  1. احسنت 🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 25, 1400

    سلام به دختر عزیزم
    یار قدیم و مهربان، همراه روزهای سخت
    اولین خاطره از دنیای مجازی و شعر
    شاعری توانا
    اهل حکمت
    بانویی که حوزوی ها باید در محضرش بسیاری از دروس فقهی را تلمذ کنند.
    پس از سال ها امروز با غزلی جانانه دوباره به خانه اش باز گشته است.
    امیدوارم دوباره خاته ی پاک را ترگ نکند و ما را از زلال اندیشه اش بهره مند سازد.

    دختر پاکم در پناه خدا شاد و تندرست باد 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌷🌿

    • سلام و عرض ادب
      ممنون از نظر لطف شما….
      قطعآ شایسته ی تعریفای شما نیستم.

      طبع شعری ما رو ترک نکنه ما خانه ی شعر پاک رو ترک نمی کنیم☺

  3. درود بسیار زیبا سروده اید احسنت🌹

  4. سلام
    بسیار عالی حظ بردم
    دربیت آخر«می بینند»حذف شده؟

  5. سلام علیک السلام آفرین
    زیبا بود
    در بیت سوم این بهتر نیست؟؛
    به بالای تو می نازم که پیشت سرو کوتاهست
    و به جای نازنین یارم که کلیشه ای و تکراری هست کلمات بهتری میشه آورد
    موفق باشید

    • سلام و عرض ادب
      خدمت استاد ارجمند
      قطعآ این شعر ایراداتی ممنون از نکته بینی و ظرافت شما.

      دیگه چکش کاریش با اساتید و شاعران اهل فنی مثل شما.
      سپاسگزارم

  6. سلام ودرود برشما شاعره بانوی عزیز
    دستمریزاد عاااالی🌺

  7. فریبا نوری

    دی 25, 1400

    تو باشی دیدنی تر می شود در چشم مشتاقم
    شکوه بی نظیر و نابِ پرواز پرستوها

    درود 🌷🌷🌷

  8. صفا یغمایی

    دی 25, 1400

    سلام بانو بیرانوند
    زیبا بود
    خسته نباشید.
    افرین.

  9. منم بیمار عشق، اما طبیبان خوب میدانند
    تو تنها مرهم درد منی از بین داروها

    درودتان بسیار زیبا👏👏👏👌💐

  10. سیاوش آزاد

    دی 25, 1400

    سلام

    تو باشی دیدنی تر می شود در چشم مشتاقم
    شکوه بی نظیر و نابِ پرواز پرستوها

    موفق باشید

  11. درودها مهر بانو. زیبا سروده اید. دستمریزاد.
    🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا