🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به شِکَر خنده، بگشا آن دهان را

(ثبت: 3671) اسفند 27, 1395 

به شِکَر خنده، بگشا آن دهان را

که از غم وارهانی یک جهان  را

مبر آن روی زیبا در نقابی

به پیری می بَرَی خیلِِ جوان را

از آن روزی که چشمم بَر تو افتاد

دَمادَم بشنوم از دل فغان را

از آن ظلمی که کردی با من ای ماه

بخوانم روز و شب صاحب زمان را

بقولِ خواجوی کرمانی ای دوست

«غنیمت دان حضورِِ دوستان را»

بیا، دل ساربان کوی عشق است

که آن خوش می بَرَد صد کاروان را

غزل هایم، اگر بر دل نشینند

بخواندم  دفترِِ صاحبدلان را

چه ها گویم زِ موجِ چشمِ مستی

که بَر خود می کشاند کهکشان را ؟!!

به جانِ هرچه عاشق در جهان است

 پرستد طارقِ ما عاشقان را

23 آبان 1392 طارق خراسانی