🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به قطره قطره باران ترانه ببار

(ثبت: 236317) اسفند 2, 1399 

 

شرابِ سُرخِ میِ عشق ، رویِ بهار
به صحنِ چمنزار ، لاله لاله بیار
شمیم و شبنم و شهد و شکوفه در بزمند
پیاله برقصان ، به چشمهای خُمار
به شانه های گلستان نشسته شبنم مهر
به قطره قطره ی باران ، ترانه ببار
هوا مسیحا نفس ، زمین گُل در گُل
شکوفه های رنگ رنگ به روی شاخسار
بگوش جان برسد نغمه های شور انگیز
نفس به نفس ، خنده می کند گلزار
به رقص آمده گلبرگهای سبزِ چمن
به عِطر دلنگیزِ صبح دم ، دل بسپار
غنیمت شمُر ، این بهار دائم نیست
گذشت شهد و طراوت ، تو دانه بکار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اسفند 2, 1399

    سلام و سپاس
    لذت بردم شاعر فرهیخته
    💐💐💐💐💐

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 3, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا