🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به نام تو همه ى لحظه ها مبارك باد

(ثبت: 952) اسفند 16, 1394 
به نام تو همه ى لحظه ها مبارك باد

‎هواى تازه ى نوروز سينه ها را شُست
‎نفس كشيد دوباره بهارِ شــــب بـوهـــا
‎به دستِ ساقى رقصانِ فصلها انداخت 
‎شراب در قدحِ انتظار شــــب بوهــــا
 
‎چهار فصـــل پر از رنگهاى تكرارى
‎گذشت از تنِ همواره بيــــقرارِ زمين
‎دوباره اولِ سالِ جديد، پيدا كــــرد
‎بهار، تازگى اش را به اعتبارِ زمين
 
‎دل من از همه ى سالها رهــــــاتر بود
‎اگرچه ماهىِ تُنـــگِ بـــــلورى ام بودم
‎به عشقِ نيـــلىِ آغوشِ گرمِ اقيـــــانوس
‎هنوز صاحبِ گنـــــجِ صبورى ام بودم 
 
‎بهار فرصتِ احساس مهربانىِ توست
‎تمامِ زندگى من بـــــهارپــــرور بـــــود
‎نه روى سالِ جديدى حساب وا كردم
‎نه سالِ كهنه برايم عـــــــذاب آور بود
 
‎مَنى كه هر سحرم روزِ نوست،مى دانم
‎به نازِ نغمه ى نوروز دل نبـــــــايد داد
‎براى من همه ى روزها تماشايــــيست
‎به نام تو همه ى لحظه ها مبــــارك باد
 
‎مرا كه زمزمه مى كرد آيه هاى بهار
‎ميانِ آبىِ لطفِ تو هفت سين چيدم 
‎به سبزه هاى درخشانِ عاشقِ رويِش
‎سلام كردم و آهسته آب پاشيــــــدم
 
‎كنارِ سرخىِ سيبِ حضورِ مخملى ات
‎دلِ طلايىِ شمعى سپيد، روشن ماند…
‎به روىِ ساتَنِ زيباى آسمانى رنـــــگ
 
‎ســــــكــــــوت….
 
‎سبز ترين سينِ سفره ى من مانـــــد… 

نقدها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1394

    ‎مَنى كه هر سحرم روزِ نوست،مى دانم
    ‎به نازِ نغمه ى نوروز دل نبـــــــايد داد
    ‎براى من همه ى روزها تماشايــــيست
    ‎به نام تو همه ى لحظه ها مبــــارك باد

    سلام غزل عزیز

    خواندم و از شوق گریستم …

    عجیب بارانی ام هنوز…

    لذت بردم …

    هر شاعری چه قدیم و چه معاصر چند اثر با شکوه دارد که ورد زبان مردم کوچه و بازار است اما شما تمام اشعارتان بی نظیر و پر شکوه می باشد.

    بودن با شما افتخار می خواهد که خداوند سبحان نصیب همه ما کرده است.

    در پناه خدا شاد زی …………………………………………………….

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 17, 1394

    سلام و عرض ادب

    همیشه حضورتان در سایت را نعمت خوانده ام

    زیرا نظیر ندارید…

    همیشه لذت میبرم از قلم تان

    زنده باشین

    یاحق

  2. سمانه تیموریان

    اسفند 17, 1394

    عرض سلام

    عاالی بود 

  3. نگار حسن زاده

    اسفند 17, 1394

    سلام غزلبانوی نازنین

    عیدانۀ زیبایی رو به دوستان هدیه کردید…سپاسگزارم

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

    سلامت و سعادتمند باشید

  4. عسل رادمنش

    اسفند 17, 1394

    سلام و مهر بانو آرامش عزیز

    بسیار عالی بود/چشمه ی طبعتون هماره جوشان

  5. معصومه عبدالهی

    اسفند 18, 1394

    سلام و درود غزل بانو

    سروده ی زیباییست. لذت بردم.

    دستمریزاد

  6. جواد مهدی پور

    اسفند 19, 1394

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو آرامش گرامی

    زیبا سرودید

    بهره مند شدم از شعرتان

    زنده باشید

  7. حمیدرضا نادری

    فروردین 4, 1395

  8. Raad

    مهر 14, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا