🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه‌های مُرده

(ثبت: 236264) بهمن 23, 1399 
بوسه‌های مُرده

 

شب می‌رفت
و اشک‌هایم، بوسه‌هایش را می‌شست
و دوباره صبح
به انتظارِ لبخندت
پنجره را باز کردم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 23, 1399

    عالیست گرانمهر
    مانا باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 24, 1399

      درودها
      ممنونم که همواره میخوانید مرا
      تندرست باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا