🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه‌ی آخر

(ثبت: 234924) دی 6, 1399 
بوسه‌ی آخر

 

با آنکه نفس ایستاد
و برف جاده‌ها را دزدید
در آن هیاهوی بغض و رفتنت
هر آنچه را که می‌دانستم
برداشتم
قصه‌ای از گونه هایت
برای آینده
برای پرواز به حال…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام بر شاعر زیبانویس
    لذت بردم
    درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

    • درود بر شما
      سپاسگزارم از حضور صمیمی
      و گرمت بزرگوار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا