🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی بهانه

(ثبت: 268617) فروردین 7, 1403 

بی بهانه

مبهوت نقش آینه ی صادق تو ام
دلبسته ی مرام تو و منطق تو ام

عذرای دلفریب سر پر بهانه ام
مجنون تر از همیشه منم، وامق تو ام

حالا که دل به پهنه دریا سپرده ام
در گیرودار معجزه ی قایق تو ام

حرفی بزن که موجب آرامشم شوی
چیزی به من بگو من اگر لایق تو ام

گفتی دلیل اینهمه مشتاقیم چه بود
اینکه چه کرده ایکه چنین شایق تو ام

من پاسخی برای سوالت نیافتم
وقتی که بی بهانه فقط عاشق توام

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    فروردین 7, 1403

    درودجناب معصومی عزیز
    ودستمریزاد.زیباست ودلنشین.
    🌺🌺🌺

  2. حمید گیوه چیان

    فروردین 7, 1403

    درود بر شما
    عالی…👏👏👏👏👌👌

  3. مهدی محمدی

    فروردین 7, 1403

    سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز

    فرارسیدن و بهار و نوروز را تبریک عرض می نمایم

    قلمتان تابان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا