🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تابوت

(ثبت: 224660) فروردین 19, 1399 

 

سلام هایم
بوی سم
میدهند
تا بر زبانم می آورم
تابوت سکوت
اطرافم را
میگیرد!

به وقت 1398.03.28

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 19, 1399

    سلام و درود

    علت چیست

    سلامی که :

    مرگ را به یاد می آورد

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    آن سلامی را بگو از عمق جان
    با علیکی بازگویی بینمان

    یاد بانویی بیفتادم دمی
    یاد مؤلایی ، غریب افتادگان

    ولی اله بایبوردی

    19 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🍃🌸🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 23, 1399

      درود بر شما
      ممنونم از حضور ارزشمندتون
      نگاه گرمتون بسیار دلگرم کننده است
      در پناه حق

  2. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم استاد نعمت‌پور

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 23, 1399

      خوش اومدید
      و بسیار خوشحالم کردید
      ممنونم از نگاه ارزشمندتون
      در پناه حق

  3. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 19, 1399

    درود بر شما.
    قلمتان نویسا

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 23, 1399

      درود بر شما
      از گل حضورتون صفحه ام با طراوت شد
      سپاسگزارم
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا