🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تباهی

(ثبت: 217468) آذر 28, 1398 

– تباهی:

من و این دل عمری است پا به راهیم
بگیر ای عشق، دستم که بی پناهیم
اگر گردد کامم از فراقت تلخ
بی عشقِ تو، دوست حتما ما تباهیم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 28, 1398

    من حسی که در اثر بود را دوست داشتم و برایم باور پذیر بود. مسائل فنی ، کار بنده نیست . درود بر شما

    • سعید فلاحی

      آذر 30, 1398

      درودها
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸

  2. مينا امينی

    آذر 28, 1398

    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید و موفق بزرگوار💐

    • سعید فلاحی

      آذر 30, 1398

      سلام و درود🌹🌷👍🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا