🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه ی اتفاق ساده

(ثبت: 518) دی 18, 1394 

یه اتّفاق ساده

تو زندگیم افتاده

عشق اومده سراغم

عمرم به باد داده …

بی خونه کرده عشقم

ویرونه کرده عشقم

رسوا و زار و تنها

دیوونه کرده عشقم

ندارم/به دنیا/به جز تو یاری ای عشق

چرا بر/دل من/آتیش می باری ای عشق

*

یه اتّفاق ساده

توزندگیم افتاده

عشق اومده سراغم

عمرم به باد داده …

چون غنچه لب گشوده

صبر از دلم ربوده

آورده در دل من

غم هر کجا که بوده

خدایا/ازین عشق/رها شدن محاله

رسیدم/به جایی/که روز و شب خیاله

*

یه اتّفاق ساده

تو زندگیم افتاده

عشق اومده سراغم

عمرم به باد داده …

دردام عشق یاری

افتاده دل به خواری

هر شب ملال و رنجه

هر روزه بدبیاری

چه عشقی/چه یاری/همش شکست و درده

خدایا/به دنیا/عاشق مگه چه کرده؟