🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه ی تنها …

(ثبت: 517) دی 18, 1394 

تو این فضای بسته

با یه دل شکسته

دارم به آخر میرسم

روزای ناخجسته …

با خود ندارم جز غمی

اندوه و رنج و ماتمی

در لحظه های بیکسی

کو یاوری ؟کوهمدمی؟

هرگزندیدم/در زندگانی/نور امیدی

هردم خزون بود/اشکم روون بود/بی نوبهاری عیدی

*

تو این فضای بسته

با یه دل شکسته

دارم به آخر میرسم

روزای ناخجسته …

تنها در این ماتمسرا

شادی ندارم ای خدا

داره هلاکم میکنه

این غصّه ی بی انتها

یارب نگاهی/بر بی پناهی/کز زندگی سیره

مانند قویی/بی های وهویی/تنهایی میمیره

*

تو این فضای بسته

با یه دل شکسته

دارم به آخر میرسم

روزای ناخجسته …

دارم دلی سرشار غم

میخونه ای باید روم

پیمونه میخونه منو

اونجا به بانگ زیروبم

مستونه ساقی/گر مونده باقی/جامی عطایم کن

سرشار دردم/بس گریه کردم/از غم رهایم کن.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):