🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه ی سبز

(ثبت: 1049) فروردین 3, 1395 

بویِ تو می دهد  ترانه ی سبز

شاخِ تر ، برگ نو، جوانه ی سبز

می کشم روی ابر های خیال

طرح  یک سرو و آشیانه ی سبز

شعر  من با تو  می شود دریا

موج ، ای آب،  ای کرانه ی سبز

برگ پاییز  را نمی  دانم

به کجا می کشد  نشانه ی سبز

می سرایم تو را به هر نفسی

مینوازم تو را  بهانه ی سبز

خرج کردی مرا به خلوت خیس

در شلوغی ترین  زمانه ی سبز

دل خاموش را  کمی  بنواز

روشنی بخش  بزم خانه ی سبز

در غم ما بیا ترانه بخوان

غزل ای شعر  جاودانه ی سبز