🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصور

(ثبت: 256846) اسفند 16, 1401 

 

می پندارم بهشت در کار من است
با هر عملی فقط خدا یار من است
وقتی که از اینجا بروم , خواهم دید
صد سنگ بزرگ و سخت بر بار من است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1401

    سلام و درود بر بنده خوب خدا

    می پندارم بهشت در کار من است
    با هر عملی فقط خدا یار من است
    وقتی که از اینجا بروم , خواهم دید
    یک بوسه گل محمدی بار من است

    آری عزیز،
    یاران پیامبر ار رستگارانند

    در پناه خدا 🌱👌👌❤️❤️❤️❤️❤️👌👌🌱

    • مصطفی مروج همدانی

      اسفند 16, 1401

      سلام و سپاس به محضرتان
      در مورد خوبانی چون شما ,بله
      به مهر الهی برقرار باشید استاد گرانقدر

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 16, 1401

    جناب مروج همدانی ارجمند
    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹💐🌿

  3. صفا یغمایی

    اسفند 16, 1401

    درودجناب مروج
    بسیارزیبا بود
    🌺🌺🌺

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 16, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دست مریزاد عزیز دو بیت خوبی است

    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا