🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصور قوی!

(ثبت: 223597) اسفند 28, 1398 

 

کاش
وقتی دلتنگش شدیم
او انتهای دلتنگی یمان
حضورش را
تیک بزند!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 28, 1398

    .درود ها بر شما
    ارجمند

    آمدن بهار مبارک است
    و سلامتی بهترین

    این هر دو آرزوی من برای شماست
    ….
    🌿🌺🍃🌸🌺🍃🌸🌺🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      خرسندم و شادمان از میزبانی نگاه نابتان
      در پناه حق

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 28, 1398

    التیام غوغای درون

    دور از اضطراب

    سلام

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    انقباظی قلب را کن انبساط
    گام برداری ، توکل ،احتیاط

    با توکل بر خدا کاری کنی
    دور از تنگی دلی با ارتباط

    ولی اله بایبوردی

    28 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      خوش امدید بزرگوار ممنونم

      شما همیشه مرحمت دارید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا