🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفاهم نامه

(ثبت: 1175) فروردین 21, 1395 
تفاهم نامه

“تفاهم نامه”

خیر یا شر است عاشق با کدامین تا کند؟
این گره ها را مگر آیات قرآن وا کند

صخره ها با موج های سخت صیقل می خورند 
برکه ی خشک مرا باران اگر دریا کند

من به ایوبش قسم با درد خود تا می کنم
عقل می خواهد تفاهم نامه را امضا کند

دست شیطان را بریدن مرد می خواهد ولی
من به گردن میخرم هرچند هم غوغا کند

بنده ی مجرم نمی خواهی به که دل خوش کند
بی بهشتت او چه خاکی بر سر دنیا کند

باید از پس لرزه ها ترسید الرحمن بخوان
وای اگر مویی به درز عشق ره پیدا کند

عفت نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1395

    باید از پس لرزه ها ترسید الرحمن بخوان
    وای اگر مویی به درز عشق ره پیدا کند

    سلام ودرود بی حد

    به به غزل زیبایی بعد از آن رباعی های فاخر عجب به دل می چسبد

    دستمریزاد

    در پناه خدا شاد زی …………………………………………………………………………

  2. سحر جهانی

    فروردین 22, 1395

    این گره ها را مگر آیات  قرآن  وا  کند…

    سلام خانم نظری 

    بسیار زیباست………….

    یاحق 

  3. مينا امينی

    فروردین 22, 1395

    مهربانوی عزیز

    مانا باشیید و موفق

  4. زهره خسروی

    فروردین 22, 1395

  5. مرجان مطلق

    فروردین 22, 1395

    سلام

    دستمریزاد

  6. سید جواد جزایری

    فروردین 22, 1395

    سلام  و درود بسیار

    غزلی زیبا و محکم است

    از این بیت بیشتر خوشم آمد

    من به ایوبش قسم با درد خود تا می کنم
    عقل می خواهد تفاهم نامه را امضا کند

    موفق باشید

  7. سوگند صفا

    فروردین 22, 1395

    سلاااام و درود

    سلااام و عشق…

    خانون نظری خیلی لذت بردم

    خیلی

    ماشالله…

    احسنت

    زنده باشی

    نویسا

    یاحق

  8. نگار حسن زاده

    فروردین 23, 1395

    عزیز دلم

    نازنین مهربانم

    آبجی عفت من تو فوق العاده ای

  9. عبدل وهاب (خزان)

    اسفند 27, 1395

    سلام بسیار عالی و پر از احساس خواندم 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا