🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفحص

(ثبت: 228946) مرداد 5, 1399 

– تفحص:
با عشق تقدیم به شهدا، جانبازان، رزمندگان و همه ملت شریف ایران… (با سپاس ویژه از جناب صابر ساده)

سکوتت
عذاب می‌دهد گروه را
و در کشاکش خاک و خون
دست‌هایشان طعم تاول گرفته
چنین مهجور چرا مانده‌ای هنوز؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!
#شعر_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 5, 1399

    ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا