🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیر

(ثبت: 222061) بهمن 17, 1398 

 

تو می تونی
از این عشقم بپرهیزی!
میونِ شعله های دردِ من
به یک باره
به مثل باد
بری سمتِ روزهای شیدایی!
توقع من ندارم بیش از این
سایه یِ مهرت، بیفتد بر سرِ یادم
مگر روزی
بذارن سنگ لحد، روی نفس هایم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 17, 1398

    سلام آقای نعمت پور

    روزتون بخیر و شادی

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر💐🙏

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 17, 1398

      همیشه با نگاه مهر خود شر منده ام می فرمایید

      سپاسگزارم

      در پناه حق

      🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا