🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقليد

(ثبت: 234858) دی 11, 1399 

 

خلق را تقليدشان بى تاب كرد

آنچه ديدند دلربائى باب كرد

ريختند آن جرعه را در قلب خود

تشنه تر گشتند در اوهام خود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. با تشکر از ابراز محبت همه ی سرایندگان و دوستان سایت پاک و خصوصا لطف ارزشمند مدیریت گرانقدر سایت

  2. درود بر شما
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا