🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تن،ها

(ثبت: 214853) شهریور 23, 1398 

تنهام
مثل خطوط ممتد جاده ها
در بیابان ها

تنهام
مثل خورشیدی
که آرزویش
دیدنِ شب است

تنهام
مثل تکهِ چوبی
سرگردان روی رود

تنهام
مثل لیوانِ آب
روی میز

تنهام
مثل خطوط ریل
که فاصله ی نزدیکش از یار
برایش دور است

تنهای تنها
منم
که دارمت
اما در خیال…

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 23, 1398

      درود بر شما
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      در پناه حق

  2. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 23, 1398

    نه، بسته ام به کس دل
    نه بسته کس به من دل
    چو تخته پاره برموج
    رها رها رها من… بهبهانی
    عالیست

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 23, 1398

      درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا