🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تناردیه زیرِ دندانِ آکوارجیا

(ثبت: 255925) بهمن 16, 1401 
تناردیه زیرِ دندانِ آکوارجیا

 

غوره نشــده مویزِ تیــزابی شد

مجموعهٔ کج‌فهمی و کژتابی شد

یک معـرنویسِ منکرِ شعرِ همه

درگیــرِ توهّـمِ کهن‌ســابی شد

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود حناب دکتر
    وقت بخیر

    از لطف و محبت حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

  2. سلام و درود جناب استاد جمعی

    شب خوش

    از لطف حضور و بزرگواری حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    سلامت و سعادتمند باشید

  3. بزرگوارید

  4. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف حضور و محبت شما سپاس‌گزارم