🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 21 
  1. امیر جلالی

    تیر 29, 1398

    جایی در ذهنم دنبال ما قبل و ما بعد این کلام و این قطعه می گردم و این همان قدرت اثر است که خواننده را وادار به پویش و کاوش می کند . شما هم مخاطب درون اثر را مورد اشاره قرار دادید و هم خواننده را به جستجو وادار نمودید . زیبا بود و درود بر شما

  2. سلام و درود استاد ارجمند

    ارگ دلها همه ویران کردی

    دستمریزاد استاد انصاری عزیز

    در پناه حق💐

    🍃🌺🍃🌺🍃

  3. مسیحا یاری

    تیر 29, 1398

    تو مگر زلزله بم شده ای

    باعث این همه ماتم شده ای

    چقدر بی نقص احسنت استاد

  4. جواد مهدی پور

    تیر 29, 1398

    درود بر شما جناب انصاری عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردید

    زنده باشید

    💐💐💐💐💐💐

  5. اکبر رشنو

    تیر 29, 1398

    درود

    بر

    شما ودستمریزاد و 🌷🌷🌷🌷

  6. علی معصومی

    تیر 29, 1398

    💐💐💐👏

  7. سلام بر استاد عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا . درودتان باد

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🌿🌸🌿

  8. تیر 29, 1398

    … کاش این ضمیر ” تو ” او می شد و از بندش، این همه ” این ” آزاد…

    درود استاد سپاسگزارم…

    … به هر موی رگم تاری ز مویت
    اسیرست ای که حیرانم به کویت!

    پ……..

  9. فائزه ناظر

    تیر 29, 1398

    درودها استاد انصاری ارجمند
    حضورتان در سایت باعث خوشنودیست🌸🌺🌸

  10. طارق خراسانی

    تیر 29, 1398

    سلام و درودد بر استاد انصاریان عزیز

    عالی و در عین زیبایی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿