🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکدرخت پیر

(ثبت: 253542) آذر 8, 1401 
تکدرخت پیر

*تکدرخت پیر…

در کنار برکه تکدرخت پیر
چتر باز کرده
منتظر لمیده است
با صدای پای عابری غریب
چشم باز می کند
قد فراز می کند
*
زیر سایه ی درخت پیر
عابر غریب بعدِ خستگی
قد فراز می کند
دست بر تن درخت می کشد
خوش خوشان ترانه ای به نغمه ساز می کند
*
هیچ کس به جز کلاغ پیر
-آشیان گرفته روی شاخه ی کهن-
پی نبرده کاین غریب نغمه ساز
با تبر رسیده است!
عمر تکدرخت پیر
کم کمک به سر رسیده است!

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    سلام استاد گرانمهرم

    آفتاب عمرتان بلند
    سایه ی مهرتان برسر همه مستدام

    بی توای دوست که هرگز نتوان زیست که من
    تا تو هستی ببرم لذت از این زیستنم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. درود و عرض ارادت….

  3. درودا استاد عزیز . بسیار عالی و بیاد ماندنی. دست مریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

  4. استادارجمندم
    ادیب فرزانه
    بسیار زیبا بود
    لذت وافر بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا