🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکسوار …

(ثبت: 239212) خرداد 1, 1400 
تکسوار …

 

ای سرافرازان! نشان ِ کوی یار من کجاست؟
در هجوم سیل غم ها ، غمگسار من کجاست؟

آیه های یأس می خوانند مرغان در چمن
نغمه پرداز ِ دل امّیدوار من کجاست؟

در زمستانی که بارَش بارِش ابر غم است
ردّ ِ بالی از پرستوی بهار من کجاست؟

غیر تاریکی نصیبم نیست در یلدای عمر
نوربخش دیده ی شب زنده دار من کجاست؟

شمع می سوزد که نورافزا شود در خلوتم
جلوه ی پروانه در شبهای تار من کجاست؟

دل اسیر تاب و تب ، جان در گداز روز و شب
تا نباشد باده و ساقی قرار من کجاست؟

اندک اندک آرزوهای دلم بر باد رفت
نوبت آرامشی در روزگار من کجاست؟

چون درختی ریشه هایم را خزان قهر سوخت
آشتی را چشم دارد برگ و بار من کجاست؟

میرسد از پشت پرچین شیهۀ اسبی به گوش
ای بلاجویان عاشق! تکسوار من کجاست؟

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1400

    سلام خضرت استاد

    چه غزل زیبا و حانبخشی
    هر بیت آن بیت الغزل است

    در پناه خدا……. 🌿👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. فرخ لقا فتحی

    خرداد 2, 1400

    👏👏👏👏🌺

  3. فرخ لقا فتحی

    خرداد 2, 1400

  4. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    درودتان بزرگوار

    نغمه پرداز دل امیدوار من کجاست

    عالییی. روزگارتان سرشار از شادی و امید 🌹🌹😐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا