🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تۆ نیە‌ی!

(ثبت: 236989) اسفند 27, 1399 

 

هەمۆو ئیواران
بۆت چایی دە‌م دە‌کە‌م
بە‌ڵام تۆ نیە‌ی!
هە‌تاسە‌ر چاێیە‌کە له تام ئه‌کە‌فێ!
وە‌کوو گۆتنی:
“خۆشم دە‌وێکانت”

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    🌺🌻🌹🌸💐🏵️🌷

    • سعید فلاحی

      فروردین 1, 1400

      سپاس بیکران

      🙏🙏🙏🙏🙏

      در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا