🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیر چراغ برق

(ثبت: 686) بهمن 11, 1394 
تیر چراغ برق

شبی برفی

خواهم مرد

و تمام آموزه های مکاتب بشری را

بر سنگفرش پست مدرنیسم یک خیابان

بالا خواهم آورد

شبی برفی

در انتهای کوچه ای متروک

تکیه خواهم زد

به شانه های فرتوت تیر چراغ برقی ,

و آرام و رقصان

از دست دنیا خواهم رفت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):