🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثبتِ ساعتِ آبـے، ضبطِ داینامیڪِ رنج

(ثبت: 260608) خرداد 15, 1402 
ثبتِ ساعتِ آبـے، ضبطِ داینامیڪِ رنج

مےخندے
قلبِ عڪاس مڪث
مڪث مے‌ڪنے
برعڪس
بر عڪس
مے‌خندد عڪاس!

دوربین سرڪتابِ عشق باز
غرقِ تاریڪخانہ
چشم را ورق
هم‌گامِ لالایـے
مے‌خوابد آهستہ آهستہ!

شاید زیبانامِ ماه‌نامت
تبسّم
ترنّم
یا شمیم دختـرِ شبنم
_ خواهرِ مریم است!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

قالِ عشق:

بـدونِ تـو انگورِ آینــده‌زیست

دلِ تاڪ در لاڪِ خاڪِ غم‌ست!

سـاڪوتے