🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاماند…

(ثبت: 530) دی 20, 1394 
جاماند…

قطار حادثه در پیچ غصه‌ها جا‌ماند

به انتها نرسیدیم و ماجرا جاماند

نه ریزعلی سروقت آمد و نه کوکب بود

نه پشت سد پسری ساده بی صدا جاماند

انار قسمت سارا نبود از‌اول

که گریه توی نگاهش از ابتدا جاماند

و بره حقۀ تلخی برای چوپان بود

که بین قصه فقط گرگ کدخدا جاماند

کلاغ، بین دوتا کاج بی‌هوا جان داد

خطوط عاطفه ها پشت ناکجا جاماند

چقدر پشت الفبای عشق می لرزد

از آن زمان که فقط رسم “ادعا” جاماند