🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان فدایت نازنین پروینِ من

(ثبت: 3643) اسفند 24, 1395 
جان فدایت نازنین پروینِ من

جان فدایت نازنین پروینِ من 

راه و رسم تو بوَد آئینِ من

حافظِ شعرِ کهن، غوغاگرم      

من به خاکَ ت از ادب، سر می برم                         

زَن بُدی امّا به مردان بَر شدی  

تن به خاک و جان که بَر دفتر شدی                         

کی بمیری؟!! تو همانا زَنده ای   

مهر خود بر سینه ها افکنده ای                            

ای غزالِ چابکِ دنیای دل   

در مصافَ ت، آهوان دیدم خِجِل                          

توسنِ شعر و ادب شد رامِ تو    

تا ابد جاوید ماند نامِ تو                          

زُهره بارودَش به شادی می سرود

مُرده بودم گر که پروینم نبود

طارق خراسانی