🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جدایی

(ثبت: 242153) مهر 18, 1400 
جدایی

 

خدایا
چرا او را با دیگری می‌بینم
اشک‌ها واسطه می‌شوند
برای ندیدن؟

محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1400

    سلام

    کوتاه تاثیر گداری ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا