🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهنم

(ثبت: 252157) مهر 25, 1401 

 

می پیچیدم به دور حفره ی تنهایی خود
در رویایم کسی عشق برایم می‌چید
بر روی نگاه گیج و مبهوتم
علف های سبز و تند می‌روییدند
و بهشت در من جا باز می کرد
و ثانیه می شمرد
برای لبریز شدن
با خود می گفتم
بهشت لمس دستان اوست
و آرام پیله می‌بافتم
برای پروانه شدن
دستی را حس می کردم
دست مرا لمس می کرد
و ما همدیگر را می بوییدیم
تا گل زمان بشکفد
و در اعماق بهشت کوتاهم
مرگ بریزد
این تبدیل ها
مرا چنان تبدیل می کرد
که گم می کردم حافظه ام را
برای همین
بی هیچ مقدمه ای
دفتر شعرم را گرفتم
از دست درخت های بلوط روحم
و برای او نوشتم
تا وقتی به رویایم رسیدم
برایش بخوانم
با استشمام طراوت سبزه زاران
هیجان در من بیدار می شد
و خواب را از سرم می ربود
تااینکه پس از ماهها
به دست کال زندگی رسیدم
و گریستم تا خود صبح…
مرا نشاندند بر قلب او
و به پاس شکیبایی ام
تاجی از عشق بر گردنم آویختند
و یکی درِ گوشم گفت :
به جهنم خوش آمدی…

۱۴۰۱/۷/۲۴
۲۰۲۲/۱۰/۱۶

برای روز تولدم

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر اصلانی

    مهر 25, 1401

    سپیدی ناب و پارادوکسیکال

    بسیار زیبا قلم زده اید

    آنگونه که آدم به وجد می آید از این قلم تربیت یافته

    باشید و بسرایید به مهر

    پایدار و پاینده باشید بزرگوار

    💐💐💐💐💐

    • فائزه اکرمی

      مهر 26, 1401

      درود بر شما و سپاس بی کران از لطفتون
      مانا باشید🙏🍀🍀

  2. فریبا نوری

    مهر 25, 1401

    به پاس شکیبایی ام
    تاجی از عشق بر گردنم آویختند
    و یکی درِ گوشم گفت :
    به جهنم خوش آمدی…

    درودها و خوشامد فائزه اکرمی عزیز
    شعر بسیار زیبایی است

    🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷

    • فائزه اکرمی

      مهر 26, 1401

      درود بانوی ادیب نگاهتون زیباست و ممنونم از خوش آمد گویی تون
      🍀🌾🍀

  3. طارق خراسانی

    مهر 25, 1401

    می پیچیدم به دور حفره ی تنهایی خود
    در رویایم کسی عشق برایم می‌چید
    بر روی نگاه گیج و مبهوتم
    علف های سبز و تند می‌روییدند
    و بهشت در من جا باز می کرد
    و ثانیه می شمرد
    برای لبریز شدن
    .
    .
    تااینکه پس از ماهها
    به دست کال زندگی رسیدم
    و گریستم تا خود صبح…
    مرا نشاندند بر قلب او
    و به پاس شکیبایی ام
    تاجی از عشق بر گردنم آویختند
    و یکی درِ گوشم گفت :
    به جهنم خوش آمدی…

    سلام و درود

    به وبسایت پاک خوش آمدید 🌹🌹🌹

    ضرب المتلی ست که هنوز به رسمیت شناخته نشده ولی متداول است:
    که چه می خواستیم چه شد!!

    شعر زیبای تان محکم و ارزشمند است

    در پناه خدا 🌹🌹🌹

    • فائزه اکرمی

      مهر 26, 1401

      درود بر شما و ممنونم از خوش آمد گویی تون
      نوش نگاهتون🙏🌿🌼🌱

  4. نسرین حسینی

    مهر 25, 1401

    درودها برشما نازنین فائز اکرمی عزیز خیر مقدم میگم

    و به پاس شکیبایی ام
    تاجی از عشق بر گردنم آویختند
    و یکی درِ گوشم گفت :
    به جهنم خوش آمدی

    سپید زیبایی بود قلمتون مانا
    ❤️❤️🌺🌺

    • فائزه اکرمی

      مهر 26, 1401

      درود بر شما بانو
      ممنونم از لطف و محبتتون
      نوش نگاهتون🍀🌹🍀

  5. درودها برشما
    دستمریزاد💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا