🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاشا ..

(ثبت: 4672) شهریور 1, 1396 

بسمه تعالی

نشسته روی ساحل ، حال دریا را نمی داند

شبیه کافری ،  معنای عقبـــی  را نمی داند

شبیخونی که می گویند از آثار آن  این ست :

مسلمان   فرق مسجد  با کلیسا را  نمی داند !

برای حل مشکل   اهل دانش در پی عقل اند

که جاهل معنی نادان و دانــــــا را نمی داند

چه راز ست این که  آدم های تنها  زود می میرند

کسی تنهایی مرمــــــــــــــــوز آنها را نمی داند

نپرس از آنکه بد مست ست ، آثار شراب و آب

که ناخوش  مرز بیداری و رویـــــا را   نمی داند

کسی که از حقایق روی گردان ست در دنیا

نمی دانم چرا  معنای حاشــــــا را نمی داند ؟

تمام قصه های عاشقی را هم  بخواند کس

اگر مجنون نباشد ، قدر لیـــلا را نمی داند